Kobiety są obecnie jedną z najaktywniejszych grup spośród użytkowników Internetu. Zakupy, blogi i poradniki to stały element codziennej aktywności internetowej.
Coraz większa ilość pań za pomocą sieci także szuka pracy, korzysta ze szkoleń oraz porad ekspertów w celu odpowiedniego kierowania swoją karierą.
Wzrastająca popularność portali lifestylowych jest wynikiem aktywności płci pięknej w Internecie. Dużą grupę wiernych użytkowniczek stanowią kobiety w ciąży i świeżo upieczone mamy. Na licznych blogach oraz forach dzielą się swoimi doświadczeniami i problemami związanymi ze zdrowiem, i wychowywaniem dzieci, tematami poradniczymi. Internet służy także młodym mamom jako pomoc w powrocie do pracy. Korzystają z poradników internetowych i szkoleń, a także porad ekspertów na temat dogodnych alternatyw zatrudnienia.
Ogromną popularnością w ostatnim latach cieszą się portale społecznościowe. Badania przeprowadzone w kwietniu 2011 roku przez Megapanel PBI/Gemius wykazują, że z Facebooka korzysta obecnie prawie 11 milionów Polaków. Panie stanowią większość aktywnych użytkowników. Chętnie umieszczają nowe wpisy, zdjęcia i linki, a także wymieniają się opiniami na różne tematy. Kobiety są także najwdzięczniejszą grupą docelową dla wszelkiego rodzaju akcji reklamowych w social mediach z uwagi na wysoką aktywność, chęć angażowania się i przekazywanie informacji.
Internet stoi otworem przed nowoczesnymi kobietami, dla których rozwój intelektualny i zawodowy jest ważny. Wciąż pojawiające się nowe rozwiązania w sieci umożliwiają przedsiębiorczym paniom odnalezienie się w nowoczesnym świecie i rynku pracy.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »